31 Days Challenge by JDT Blogger - Day 28 (Pakaian Hari Ini)

3:29 AM

Salam semua..

Ok..utk cabaran drp #team JDT blogger kali ini ialah Pakaian Hari Ini..ataupun OOTD..

Disebabkan saya kerja kt bhgn ofis saja..jarang la kena turun ke bahagian operasi..maka kebanyakkan masa saya akan pakai baju kurung..blouse atau jubah..tp kalau hari tu ada meeting atau memerlukan saya bergerak ke banyak tempat..sy prefer pakai blouse dengan seluar pjg..simple ja saya pakai..kalau di tengok oleh perunding imej..sure kena leter..sbb agak kasual sebenarnya cara pemakaian saya..

Bebila ada event rasmi baru pakai baju korporat..(tu pun setahun boleh kira berapa kali pakai..hahahah)

Ok..OOTD saya untuk hari ini..taraaa..



Simple kann..hari ni byk kerja kena setel..jd sy memilih utk pakai pakaian yg simpel dan memudahkan pergerakan..so pilihan saya seluar hitam jenama voir..blouse labuh tak ingat jenama apa..beli masa last Ramadhan kt Aeon Bukit Indah dan tudung Adijuma yg paling murah..hehehe..kasut bertutup yg flat..semenjak berat berganda..mmg takut skitt nk pakai high heels..takut terpelecok...hilang cun hakak 🙊🙊🙊

Disebabkan malu nk suruh org tlg amikkn gambar saya..maka sy cuba selfie sendiri..tp nmpk separuh ja..pastu letak HP kt mesin photostat..set timer..ok la nmpk keseluruhan..walaupun gegar skitt..hehehe..lokasi pengambaraan di bilik phostostat..syok sendiri kejap..😂😂😂

Ok..tu sj OOTD saya..anda pula bagaimana?

#jdtblogger  #31dayschallengebyjdtblogger

P/s : OOTD mencerminkan sikap Tuan punya badan yg sempoi dan aci sempat ja.. 😉😉😉
posted from Bloggeroid

You Might Also Like

0 comments

Support JDT Blogger