31 Days Challenge by JDT Blogger - Day 25 (Gambar 3 tahun lalu dan kini)

9:59 PM

Salam semua..

Perghhh..nak throwback2x ni..saya memang suka..sebab bila tengok balik gambar2x lama..buat bedekah sendiri..hehehehe...

ok, utk topik kali ni..kena tempek gambar 3 tahun lalu dan kini..jomm tgk..hakak ada ke gambar nk ditempek ni..maklumla selepas saiz badan membesar dgn jayanya..kamera segan dgn I..hehehhe..

cekidoutt..gambar 3 tahun yang lalu...


maaf ya gambar muka saja yg ada..tu pun puas godek2x file gambar..utk 3 tahun lalu..gambar ni ja yg ok..tu pun dh nk penuh frame..hahahha..masa ni kami p berjalan ke zoo Johor..singgah solat sat di Masjid Sultan Abu Bakar utk solat..jadi amik kesempatan bergambar katanya..(chubby tak hakak???)heheheh..

ok, ni adalah gambar terkini..dlm mid Jan 2017 rsnya..

ok, berani skitt tunjukkan full picture..hehehe..ini pun lepas kena paksa dengan kawan saya..saya beli blouse hitam tu dengan dia..so dia suh jgk ambik gambar sebab nak tengok ok ker tak baju tu ngan saya..jadi dalam toilet Aeon pun menjadi untuk amik gambar..hehhehehe...ni sebab gambar agak jauh,,maka muka chubby saya dapatlah dicoverkan sepenuhnya..heheheh..

so..ada beza tak dulu dan kini??so far rasanya tak ada banyak beza sangat kot..maintain chubby 3 tahun dulu dan sekarang..heheheh..

ok, smpi cni dulu...nk kejar update topik lain plak...daaaa... :)

#jdtblogger  #31dayschallengejdtblogger

p/s : hakak cuma mulut ja slim melim..sebab hari2x guna untuk bebel kat anak2x kt rumah..hehehehe...

You Might Also Like

0 comments

Support JDT Blogger