Jgn sebut@mengata..terlintas dlm hati pn jgn...

9:04 PM

ermm..musti konpius kn nape tajuk ni kn??pa kata aku bg situasi skit...penah tak ttiba tgk muka member ada jerawat..pastu kta tegur.."uits besarnya jerawat dia..." tp tegur dlm ati jer...pastu tak lama lps tu..timbul seketul kt muka kta...huhuhuhu...mesti pernah kn???kn??? :).....

tu la maksud entri aku kali ni...kkdg yg plg slalu trjadi, bla kta tegur dpn2x...amik cth yg sama sprt diatas jgk..."uits..besaqnya jerawat hg..."tunggu la tak lama lps tu..sure dpt seketui...tp apa yg aku nk share kt cni ialah...aku pnya experience...lau aku brkata dlm hati pn..sure bnda tu jd blk kt aku...huhuhu...bla fikir2x blk scr mndalam...terasa yg ALLAH Maha Penyanyang...sbb ALLAH slalu mngajar aku scr terus...mnjadikn aku slalu brfikir sblm nk tgk dan mngata bkn2x...tp...aku hanya manusia...kkdg trlepas jgk...wlupn ALLAH tak putus2x membantu dan mmberi pngajaran terus kpd aku dlm hal ni....

jd, sejak disahkan pregnant ni...aku ttiba jd takut plak..lau buleh cm takmau jmp org..takut satgi aku dok tringat dan trkata yg bukan2x plak...shuhuhuhu...sgt takuttt....bak kata ofismate aku...dia plan lau dia kawen and ada anak..dia nk brhenti keje...sbb dia takut cmni la..takleh control kata2x...pastu dok melepak ngumpat org...ermmm...suma tu tak baik tuk baby...sbb baby leh dngar..lau buleh..biar la baby tau prkara2x baik ja...

p/s : Ya Allah..semoga aku akn sntiasa mnjg tingkah laku, percakapan, dan perbuatan aku..bkn utk baby sahaja...tp utk mnjaga hubungan sesama manusia juga....Amin...selit skitt....baby sudah 8 weeks :)

You Might Also Like

0 comments

Support JDT Blogger